Telefoontraining

De telefoon is en blijft een belangrijk communicatiemiddel voor organisaties. Klanten houden altijd behoefte aan een persoonlijk gesprek en interactie. U wilt dan ook dat uw klanten op de juiste manier te woord worden gestaan. Tijdens onze incompany-telefoontrainingen brengen wij het team kennis en vaardigheden bij om betere, klantgerichte telefoongesprekken te voeren. We werken samen aan de persoonlijke leerdoelen van uw team. Op maat gemaakt voor uw organisatie zodat we de gesignaleerde knelpunten op de juiste manier met elkaar oplossen.

Telefoontraining en coaching
Geen organisatie is hetzelfde. De wensen en behoeften ten aanzien van telefoontrainingen wisselen ook sterk. Daarom kiezen wij voor maatwerk: de leerdoelen uit uw organisatie staan centraal in onze trainingen en coachingstrajecten. Dat ziet u bijvoorbeeld terug in de praktijksituaties die we tijdens de telefoontraining, in de vorm van rollenspellen oefenen en evalueren. Die komen rechtstreeks uit uw eigen praktijk, heel herkenbaar en toepasbaar. Kijkt u eens naar de volgende telefoontrainingen:

Training Telefonische communicatie
Training Receptioniste
Training Commercieel telefoneren
T
raining Telefonische klachtenafhandeling
Training Telefonische agressie
Training Callcenter medewerker

Wat kan een telefoontraining voor uw organisatie doen?
Quality Calls helpt u bij het verbeteren van het telefonisch klantcontact. Na het volgen van onze telefoontrainingen worden uw klanten op een prettige en klantgerichte wijze te woord gestaan. Een optimaal visitekaartje van uw organisatie. Als organisatie wilt u dat de klant altijd dezelfde behandeling aan de telefoon krijgt. Enthousiast en klantgericht. Precies zoals wij ook onze telefoontrainingen en coachingstrajecten geven. We geloven in incompany-telefoontrainingen. In een aanpak waarbij het hele team gelijktijdig dezelfde training volgt. Het team slaat gezamenlijk een nieuwe weg in en boekt met elkaar sneller betere resultaten. We geven elke deelnemer de aandacht die hij of zij verdient. Daarom werken wij altijd in kleine groepen of met twee trainers. Uit de evaluaties blijkt ook dat de deelnemers de kleine en veilige setting van onze trainingen erg waarderen. 

Individueel een telefoontraining volgen: Open trainingen
Indien u één tot drie medewerkers heeft is er een mogelijkheid om uw medewerker individueel deel te laten nemen aan onze Open trainingen. Bent u zelf zzp’er of binnen uw organisatie als enige verantwoordelijk voor de telefonische ondersteuning of sales support? Kijk dan eens naar ons aanbod Open trainingen:

Open training Telefonische communicatie
Open training Receptioniste
Open training Commercieel telefoneren

Voor alle Open telefoontrainingen kunt u zich individueel inschrijven.

Ontwikkelen en verbeteren
Hebben uw medewerkers een telefoontraining bij Quality Calls gevolgd? Dan is coaching essentieel om de geleerde vaardigheden vanuit onze telefoontraining daadwerkelijk in de praktijk toe te kunnen blijven passen. Quality Calls begeleidt uw team bij hun ontwikkeling en zo blijven de prestaties op het gewenste niveau. Resultaatgericht coachen is daarvoor een uitstekend instrument.

 

Telefoontraining